رزومه مهرناز وجدان نیا ، فوق لیسانس سنجش از دور و GIS ، محل سکونت تهران ، شهر تهران

مهرناز وجدان نیا

مدرک تحصیلیفوق لیسانس سنجش از دور و GIS
تعداد بازدید1364
محل سکونتتهران-تهران
محل اخذ مدرکدانشگاه تهران
کارفرمای محترم : لطفا در متن پیام , خلاصه ای از شغل پیشنهادی و شماره تماس را درج نمایید .

اطلاعات شخصی

نام و نام خانوادگی   مهرناز وجدان نیاتاریخ تولد  1367/02/02
استان محل اقامت  تهران شهر محل اقامت   تهران
جنسیت  زنوضعیت تاهل  مجرد
دین  اسلامنوع کارجو  مشغول به کار می باشم
وضعیت سربازی  خانم هستم

سوابق تحصیلی

مقطع تحصیلی  فوق لیسانسرشته تحصیلی  سنجش از دور و GIS محل اخذ مدرک  دانشگاه تهران
سال اخذ مدرک  94 معدل  1630عنوان پروژه نهایی  مدلسازی مکانی زمانی کانون های فعال گرد و غبار

سوابق شغلی

سوابق شغلی : فعالیت در کارگاه گوهرتراشی فنی و حرفه ای از سال89 تا 90 مدیر داخلی از سال 92تا 93- مسئول بخش فنی و مهندسی موسسه پارس پژوه از تیر 93 تا بهمن 93- کارشناس فروش شرکت Hiweb از سال 93- سمت مورد علاقه : مدیر فروش-فعالیت در حوزه مارکتینگ-فعالیت در حوزه جواهرسازی و گوهر تراشی

مهارت ها

اینترنت- iffice- arcgis- برنامه نویسی پایتون- envi- matlab- crm- بازاریابی- فن بیان- نوشتن نامه اداری- مدیریت داخلی- پاسخگویی به تلفن- انجام کارهای اداری- انجام کارهای دفتری- پایگاه داده- HTML- تایپ سریع- زبان های مسلط: 1-انگلیسی در حد متوسط 2-ترکی استانبولی

موفقیت های من

1-دوره arcgis از فنی و حرفه ای 2-مدرک گوهر تراشی و تراش سنگ های قیمتی از فنی و حرفه ای 3-کسب رتبه 55 کارشناسی ارشد 4-دوره بازاریابی و فروش

درباره من

اینجانب به مدت 6 ماه در شرکت ایده طرح سازان شاهوار به عنوان مدیر داخلی و کارمند دفتری فعالت داشتم و همزمان مشغول به تحصیل در مقطع ارشد نیز بوده ام.شرح وظایف بنده در این مدت در شرکت به شرح ذیل بود: 1-انجام کارهای نامه نگاری های داخلی با مشتریان و کارفرماهای طرف قرارداد با شرکت. 2-تایپ قراردادها ی شرکت 3-پر کردن فرمهای گزارش کاربه صورت روزانه- هفتگی و ماهیانه به دلیل تداخل کار با کلاس های دانشگاهی بنده با شرکت قطع همکاری نمودم ودر پایان کار با شرکت اینجانب مهارت های زیر را بدست آوردم: 1- تایپ سریع و تسلط به نرم افزار ورد 2- شیوه نگارش نامه های اداری و قراردادهای تجاری 3-تسلط نسبی بهhtml بنده به مدت 8 ماه به عنوان کارمند دفتری وکارشناس تنظیم قراردادهای موسسه پارس پژوه مشغول به کار بودم وشرح وظایف اینجانب به شرح ذیل بود: 1-تنظیم قراردادهای داخلی با مشتریان طرف قرارداد با موسسه 2-انجام گزارشات هفتگی مربوط به قرارداد های موسسه 3-پیگیری اموراداری و مالی مشتریان به دلیل عدم توانایی در پرداخت حقوق اینجانب و تاخیر های2 الی 3 ماهه در پرداخت حقوق با موسسه قطع همکاری نمودم. بعد از قطع همکاری با موسسه در شرکت داده گستر عصر نویس (های وب ) ب هعنوان کارشناس فروش مشغول به کار شدم و همچنان با این شرکت فعالیت دارم.و در این مدت مهارت های زیر را بدست آورده ام: 1-تسلط کامل به crm , agent,Cisco 2-تسلط به نگارش نامه های اداری و mid 3- فروش حضوری و بازاریابی(به صورت حرفه ای)